roen
Erata la Anuntul sub nr.ADV 1292191 avand ca obiect " Executie utilitati si amenajari exterioare aferente blocului ANL situat in strada Sos Giurgiului , nr.44, bl.C9, sc.F

Solicitare de clarificari privind postarea proiectului de executie ( plansele ) si extinderea termenului de depunere a ofertelor; Raspunsul detaliat se regasete anexat prezentei.
Plansele se regasesc postate atat in anexa prezentei erate cat si in catalogul electronic de produse/servicii/lucrari din SICAP.

Anunt Servicii tel fix date internet tv 2022

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 

 

 

Primăria Oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă, intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, in temeiul Legii 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și a Procedurii operationale interne cod PO 26.1, şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru “Servicii de telefonie fixa si de transmisie de date; Servicii de internet; Servicii de televiziune “, COD CPV 64210000-1; 72400000-4; 92200000-3 in conformitate cu prevederile caietului de sarcini anexat atat prezentului anunt cat si anuntului postat pe SEAP.

 

 

 

Termenul, de prestare de “Servicii de telefonie fixa si de transmisie de date; Servicii de internet; Servicii de televiziune “, este de 24 luni de la data semnării contractului.

 

 

 

Serviciile trebuie prestate fara alte cheltuieli, in afara celor declarate in propunerea financiara.

 

 

 

 

 

Servicii de telefonie fixa si de transmisie de date; Servicii de internet; Servicii de televiziune“, COD CPV 64210000-1; 72400000-4; 92200000-3.

 

 

 

Valoarea estimată este 75.600,00 lei fără TVA

 

 

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

 

 

Ofertele trebuie sa fie depuse pana la termenul limita de 25.05.2022, ora 16:00.

 

Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut, cu respectarea tuturor cerinţelor din caietele de sarcini.

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente /Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1292604 din 18.05.2022.

 

 

 

 

 

Ofertele trebuie sa fie redactate in limba romana si sa cuprinda urmatoarele:

 

 

 

  1. Documente de calificare:

 

  • Certificat constatator eliberat de ONRC, in forma extinsa, din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să presteze serviciile care fac obiectul contractului ce va fi atribuit (cod CAEN 6110 si cod CAEN 6120). Certificatul trebuie sa ateste faptul că ofertantul este autorizat, în conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004, să desfăşoare activitatile, ce fac obiectul achizitiei, care urmează sa fie atribuita. În cazul în care activitatile, care fac obiectul achizitiei, sunt prevazute in domeniile de activitate (activitati principale sau activităţi secundare) dar nu sunt autorizate, conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, oferta este considerată inacceptabilă. Documentul trebuie sa fie depus în copie cu menţiunea ”conform cu originalul”;

  • Formularele 2-5 , completate, semnate si stampilate, in original, de reprezentantul legal al ofertantului;

 

Ofertele depuse pe mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. trebuie sa fie semnate cu semnatura electronica extinsa;

 

Ofertele depuse in plic inchis la registratura autoritatii contractante, trebuie sa aiba atasat, pe exterior, Formularul 1, completat si semnat, pentru identificarea ofertei si a ofertantului;

 

  1. Propunerea tehnica va fi intocmita in conformitate cu prevederile caietului de sarcini;

  2. Propunerea financiara:

 

  • Se va completa Formularul de oferta_ Formularul 6;

 

Suma, fara TVA, inscrisa in Formularul de oferta, trebuie sa se incadreze in valoarea estimata serviciilor care fac obiectul contractului de achizitie publica ce va fi atribuit.

 

Toate documentele emise de ofertant trebuie sa fie semnate si stampilate in original de catre reprezentantul legal al ofertantului, pentru ofertele depuse la registratura autoritatii contractante, sau semnate cu semnatura electronica extinsa, pentru ofertele depuse pe mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

Fiecare operator economic trebuie sa depuna oferta pentru toate serviciile care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit. Nu vor fi admise ofertele partiale.

 

 

 

Criteriul de adjudecare este pretul cel mai scazut. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va posta in catalogul electronic de produse/servicii/lucrari, publicat in SICAP, la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa, in termen de 24 ore de la primirea comunicarii astfel incat sa putem finaliza achizitia online in conformitate cu prevederile Procedurii operationale interne cod PO 26.1.

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietele de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic.

 

In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari.

 

Răspunsurile la solicitările de clarificări vor fi publicate într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro.

 

 

 

Locul de depunere a ofertelor:

 

La registratura autoritatii contractante, în plic închis, cu Formularul 1 atasat pe exterior, pe care trebuie mentionat numele/denumirea şi adresa/sediul ofertantului si denumirea achiziţiei: “Servicii de telefonie fixa si de transmisie de date; Servicii de internet; Servicii de televiziune “

 

sau pe email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

 

 

Ofertele trebuie sa fie depuse pana la termenul limita de 25.05.2022, ora 16:00.

 

 

 

Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate in original/ semnate electronic cu semnatura electronica extinsa de catre reprezentantul legal al ofertantului / terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

 

 

Ofertele depuse la o alta adresa sau depuse dupa expirarea termenului de depunere nu vor fi luate in considerare la evaluare.

 

În oferta de preţ trebuie sa fie incluse toate cheltuielile privind prestarea serviciilor.

 

Prestarea serviciilor trebuie efectuata fără costuri suplimentare fata de cele declarate in propunerea financiara.

 

Anexat gasiti caietele de sarcini.

 

 

 

Informatii suplimentare, legate de prevederile caietelor de sarcini, pot fi obtinute de la doamna Bajan Mihaela, tel: 0761048284.

 

 

 

Plata va fi facuta în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 


 

 

 

Attachments:
Download this file (caiet formulare.pdf)caiet formulare.pdf[ ]2639 kB
Anunt concurs Compartiment Arhitectura - 20.06.2022- proba scrisa

 

PRIMĂRIA ORAŞULUI VIDELE

 

145300 – ORAŞ VIDELE, Str. Republicii nr. 1, CUI 6853155 tel. 0247/453017, fax. 0247/453015; www.primariavidele.ro

 

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

___________________________________________________________

 

Nr. 8958/17.05.2022

 

 

 

ANUNŢ

 

 

 

Primăria Oraşului Videle, judeţul Teleorman, organizează în perioada 20.06.2022 - 23.06.2022 la sediul său din oraşul Videle, strada Republicii, nr. 2, concurs de ocupare prin recrutare a funcţiei publice de execuţie vacantă de inspector, clasa I, grad profesional asistent, Compartiment Arhitectură şi Autorizarea Construcţiilor al Direcţiei Arhitectului Şef din cadrul aparatului de specialtate al primarului oraşului Videle, durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

 

Condiţiile generale de ocupare a unei funcţii publice sunt cele prevǎzute de art. 465 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare.

 

Condiţiile specifice de participare la concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie vacantă, anterior menţionată, sunt urmǎtoarele:

 

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul urbanism, arhitectură sau construcţii;

 

  • condiţia minimă de vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: 1 an;

 

Concursul va avea loc la sediul Primǎriei Oraşului Videle, data stabilită pentru desfǎşurarea probei scrise fiind 20.06.2022, ora 10.00, respectiv data de 23.06.2022- ora 14.00 pentru desfǎşurarea interviului.

 

În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a instituției, candidații depun dosarul de concurs la secretarul comisiei de concurs – Direcţia Resurse Umane, Salarizare, Informaticӑ, Autorizӑri Taximetrie şi Comerţ, Problemele Romilor şi Parc Auto în perioada 17.05.2022 – 06.06.2022 şi vor conţine, în mod obligatoriu, documentele prevǎzute la art. 49 alin. (1) din Hotǎrârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, respectiv:

 

  1. formularul de înscriere;

  2. curriculum vitae, modelul comun european;

  3. copia actului de identitate;

  4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

  5. copia carnetului de muncă și a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcției sau pentru exercitarea profesiei;

  6. copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;

  7. cazierul judiciar;

  8. declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

 

Formularul de înscriere se pune la dispoziție candidaților de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului din oficiu, prin secretarul comisiei de concurs, prin publicare pe pagina de internet, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la sediu, în locul special amenajat pentru desfășurarea de activități de informare și relații publice.

 

Modelul orientativ al adeverinței menționate la lit. e) este prevăzut în anexa nr. 2D la HGR nr. 611/2008.

 

Adeverințele care au un alt format decât cel prevăzut în anexa nr. 2D la HGR nr. 611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare din care să rezulte cel puțin următoarele informații: funcția/funcțiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfășurării activității, vechimea în muncă acumulată, precum și vechimea în specialitatea studiilor.

 

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii

 

Copiile de pe actele prevăzute la art. 49, alin. (1), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: sediul Primӑriei Oraşului Videle, str. Republicii, nr. 2, oraş Videle, judeţul Teleorman, telefon: 0247/453017 interior 106, fax: 0247/453015, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., persoana de contact: Vochin Nicoleta –inspector.

 

 

 

Concursul de recrutare constă în 3 probe succesive, după cum urmează:

 

a) selecția dosarelor de înscriere;

 

b) proba scrisă;

 

c) interviul.

 

Se pot prezenta la următoarea probă numai candidații declarați admiși la proba precedentă.

 

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidații nemulțumiți pot face contestație, în termen de cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data și ora afișării rezultatului probei scrise ori a interviului, la locul desfășurării concursului, sub sancțiunea decăderii din acest drept.

 

 

 

Atribuţiile prevӑzute în fişa postului:

 

 

 

-verifică documentaţiile depuse în vederea emiterii autorizaţiilor de construire/desfiinţare;

 

-redactează adrese de returnare pentru documentaţiile incomplete în termenul legal prevăzut de legislaţia în vigoare;

 

-redactează autorizaţiile privind lucrările de racorduri şi branşamente la reţelele publice de apă, canalizare, gaze, termice, energie electrică, telefonie şi televiziune şi le înregistrează în registrul special după semnarea acestora de către cei îndreptăţiţi de lege;

 

  -redactează autorizaţiile de construire/desfiinţare ;

 

  -după redactarea autorizaţiilor de construire/desfiinţare predă lucrarea arhitectului şef pentru verificarea actului administrativ şi le înregistrează în registrele speciale după ce acestea sunt semnate de arhitectul şef şi ceilalţi semnatari de drept;

 

-redactează prelungirea autorizaţiilor de construire / desfiinţare, dacă documentaţia primită de la registratură se încadrează în termenele legale;

 

-asigură transmiterea documentelor solicitanţilor în termenul legal, după ce arhitectul şef semnează documentele de autoritate de cei îndreptăţiti de lege;

 

-înregistrează în registrele speciale anunţurile beneficiarilor de autorizaţii de construire privind începerea lucrărilor autorizate;

 

-înregistrează în registrele speciale anunţurile beneficiarilor de autorizaţii de construire privind finalizarea lucrărilor autorizate;

 

-verifică documentaţiile şi rezolvă, pe baza declaraţiilor beneficiarilor de autorizaţii de construire, regularizarea privind taxele de autorizare privind valoarea finală de investiţie;

 

-întocmeşte şi transmite situaţiile statistice în domeniu instituţiilor care solicită acest lucru (Direcţia de Statistică Teleorman, Inspectoratul Judeţean în Construcţii Teleorman);

 

-întocmeşte listele de autorizaţii de construire/desfiinţare emise lunar şi le face publice pe site-ul instituţiei;

 

-întocmeşte situaţiile privind taxele de timbru de arhitectură şi le înaintează la serviciul de contabilitate pentru a vira sumele aferente, situaţiile se transmit lunar sau trimestrial;

 

-redactează sub îndrumarea arhitectului şef răspunsurile la diferitele adrese primite la compartiment privind autorizarea în construcţii, etc;

 

-asigură arhivarea documentelor serviciului în conformitate cu legislaţia în vigoare.

 

-execută şi alte sarcini stabilite de şefii ierarhici superiori în limite legale;

 

 

 

Bibliografia/ tematica:

 

  • Constituţia României, republicată - Titlul II Drepturile, libertăţile si îndatoririle fundamentale, Titlul III –Autorităţile publice;

 

  • O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările şi completările ulterioare Capitolul I- Principii şi definiţii, Capitolul II-Dispoziţii speciale;

  • Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare – Capitolul II –Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în domeniul muncii şi Capitolul IV –Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi în ceea ce priveşte participarea la luarea deciziei;

  • OUG 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare- Partea a VI-a: Titlul I, Titlul II:Cap. I art. 369-374, Cap. II-art. 383-388, Cap. V –Secţiunea 1, Secţiunea a 2-a, Cap. VIII –art. 490-493;

  • Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii cu modificările şi completările ulterioare - act normativ integral;

  • Norma metodologica de aplicare a Legii nr. 50/1991 aprobata prin Ordinul 839/2009, cu modificările şi completările ulterioare – Capitolul II Documentele autorizării, Capitolul III Procedura de autorizare, Secţiunea a 2-a Autorizaţia de construire/desfiinţare şi Capitolul IV Alte precizări privind autorizarea;

  • Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare – Capitolul III Atribuții ale administrației publice, Secţiunea a 3-a Atribuțiile autorităților administrației publice locale;

  • Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare - Capitolul I Dispoziţii generale, Capitolul II Sistemul calităţii în construcţii, Capitolul III Obligaţii şi răspunderi- Secţiunea 1 Obligaţii şi răspunderi ale investitorilor, Secţiunea a 5-a Obligaţii şi răspunderi ale proprietarilor construcţiilor;

  • Hotărârea nr. 571/2016 pentru aprobarea categoriilor de construcţii şi amenajări care se supun avizării şi/sau autorizării privind securitatea la incendiu – Articolul 1, Articolul 2, Anexa nr. 1, Anexa nr. 2;

  • Ordinul 119/2014 pentru aprobarea normelor de igiena şi sănătate publică privind mediul de viată al populaţiei, Cap. I Norme de igiena referitoare la zonele de locuit;

 

  • Extras din Codul civil actualizat, TITLUL II: Proprietatea privată CAP. III: Limitele juridice ale dreptului de proprietate privată SECŢIUNEA 1: Limite legale de la art. 611 la art. 618.

 

 

 

 

 

 

Attachments:
Download this file (ANUNT org. concurs arhitectura.doc)ANUNT org. concurs arhitectura.doc[ ]78 kB
Executie utilitati si amenajari exterioare aferente blocului de tip ANL, situat in strada Sos.Giurgiului, nr.44,bl.C9,sc.F

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 


 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare şi vă invită să depuneţi ofertă de preţ pentru Executie utilitati si amenajari exterioare aferente blocului ANL,situat in strada Sos.Giurgiului, nr.44, bl.C9, sc.F “

 

 

 

Cod CPV:45310000-3

 

45233226-9

 

45330000-0

 

Valoarea estimată : 228.597,02 lei fara TVA

 

Valabilitatea ofertei: 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 

Termenul de execuţie a lucrărilor: 2 luni (sasezeci zile) de la semnarea contractului.

 

Data şi ora limită până la care se pot depune oferte: 23.05.2022, ora 16:00

 

Locul de depunere a ofertelor: Primăria oraşului Videle, cu sediul în Videle, strada Republicii, nr. 2, Registratură sau pe e-mail : This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. cu semnătură electronica .

 

Criteriul de atribuire a achiziţiei publice este preţul cel mai scăzut, cu respectarea tuturor cerinţelor din caietul de sarcini.

 

Numărul anunţului de publicitate din SICAP: www.e-licitatie.ro -Documente / Publicitate - Anunturi, sub nr. ADV1291191 din 16.05.2022

 

Alte informaţii:

 

Ofertele vor fi redactate în limba română şi vor cuprinde:

 

1.Propunerea financiara (formularul de oferta achizitie lucrari- Formularul 6);

 

2.Propunerea tehnica se va intocmita conform documentelor anexate prezentului anunt.Se va intocmi formular deviz oferta in conformitate cu listele de cantitati.

 

3 Documente de calificare

 

- Formularele 1-7 completate semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului

 

- Certificat constatator eliberat de ONRC forma extinsa din care să rezulte faptul că ofertantul este autorizat să execute lucrările care fac obiectul contractului ce va fi atribuit (cod CAEN 4321- Lucrări de instalații exectrice, cod CAEN 4211- Lucrări de construcții drumuri și alte căi de acces pentru vehicule si pietoni și cod CAEN 4322 – Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat)

 

Informaţiile înscrise trebuie să fie actuale la data limită de depunere a ofertelor.Din documentul solicitat trebuie să reiasă faptul că ofertantul este autorizat în conformitate cu prevederile art. 15 din Legea nr. 359/2004 să desfăşoare activitatea ce face obiectul contractului ce urmează a fi atribuit.În cazul în care activitatea ce face obiectul contractului se regăseşte printre domeniile de activitate(activitate principală sau activităţi secundare) fără a fi autorizată conform art. 15 din Legea nr. 359/2004, ofertantul va fi exclus de la prezenta achiziţie; Documentul va fi depus cu mentiunea “ Conform cu originalul”

 

- Atestat TIP BE emis de ANRE pentru executare de instalatii electrice, exterioare/interioare pentru constructii civile si industrial,bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0,4 KV .

 

-Lista cu lucrări similare efectuate de ofertant în ultimii 5 ani însoţită de procese verbale de receptie,documente constatatoare si contracte pentru lucrările cele mai importante;din lista prezentată trebuie să rezulte faptul că ofertantul a executat în ultimii 5 ani lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului cu o valoare totală fără T.V.A. mai mare sau cel puţin egală cu 228.597,02 lei fara TVA . In cazul unei oferte comune (asocieri) sau oferte ce beneficiaza de subcontractanti si/sau terti sustinatori, fiecare asociat,subcontractant si/sau tert sustinator,va prezenta toate documentele de calificare mai sus mentionate,completate semnate si stampilate in nume propriu .

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic.In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari.Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro

 

 

 

 

 

Locul de depunere a ofertelor : - La Registratura autoritatii contractante în plic închis pe care se va menţiona numele şi adresa ofertantului, denumirea achiziţiei Executie utilitati si amenajari exterioare aferente blocului ANL,situat in strada Sos.Giurgiului, nr.44, bl.C9, sc.F.Formularele vor fi semnate și ștampilate în original de catre reprezentantul legal al ofertantului, terțului susținător și/sau subcontractantului.

 

-Sau pe email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ,formularele vor fi semnate cu semnătură electronică de catre reprezentantul legal al ofertantului, terțului susținător și/sau subcontractantului până la termenul limită de depunere 16.05.2022, ora 16.00 .Ofertele depuse la o alta adresa de email, sau depuse după expirarea termenului de depunere nu vor fi luate în considerare la evaluare..Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului,terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.

 

 

 

 

 

Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut. Ofertantul a cărui ofertă a fost declarată câştigătoare va posta în catalogul electronic de produse/servicii/lucrări publicat în SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa în termen de 24 ore de la primirea comunicării astfel încât achiziţia să poată fi finalizată online în conformitate cu prevederile procedurii operationale interne cod PO 26.01. Plata se va face în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

Informaţii suplimentare legate de prevederile caietelor de sarcini se pot obţine de la doamna Ionica Cristina Georgiana, tel: 0730.642.933

 

Attachments:
Download this file (ANL.pdf)ANL.pdf[ ]4423 kB

Despre

Oraşul Videle,se află situat, din punct de vedere fizico-geografic, în partea central-sudica a Campiei Romane, în subunitatea Găvanu-Burdea, acest teritoriu administrativ aflandu-se la contactul unor artere de circulaţie importante pentru judeţul Teleorman.

©2024 Primăria Videle

Search

  • Organizare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • COMPARTIMENTE
  • CONSILIUL LOCAL
  • HCL
  • DISPOZIŢII
  • PROCES VERBAL ŞEDINŢE
  • MINUTE ŞEDINŢE
  • PROIECTE EUROPENE
  • INFO COVID-19
  • INTEGRITATE
  • GUVERNARE TRANSPARENTA
  • PROMOVARE APLICATIA APEL 112
  • Servicii Online
  • Informații de interes public
  • TRANSPARENŢĂ DECIZIONALĂ
  • Contact