roen
Anunt servicii de asigurare auto

 

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

 

Către: TOŢI OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

 

 

 

Primăria oraşului Videle, în calitate de autoritate contractantă intenţionează să achiziţioneze prin achiziţie directă, în baza dispoziţiilor art. 7, alineatul (5) din Legea privind achiziţiile publice nr. 98/2016 şi ţinând cont de prevederile cap. III, sectiunea 1 - achiziţia directă din H.G.R. nr. 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice,cu modificarile si completarile ulterioare “ Servicii de asigurare de raspundere civila auto ”,cod CPV: 66514110-0 şi vă invită să depuneţi ofertă pentru aceste servicii.

 

Se doreşte achiziţia de servicii de asigurare de raspundere civila auto astfel:

 

- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 01 PRV pe o perioadă de 1 AN;

 

- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 04 PRV pe o perioadă de 1 AN;

 

- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autovehiculul cu număr de înmatriculare TR 12 PRV pe o perioadă de 1 AN;

 

- 1 poliţă de asigurare de răspundere civilă auto pentru autoutilitara Mitsubishi cu număr de înmatriculare TR 02 PRV pe o perioadă de 1 AN;

 

 

 

Valoarea estimată: 2.015 lei fără TVA.

 

Numarul anuntului de publicitate din SICAP:   ADV1398958/08.12.2023

 

 

 

Conditii referitoare la comanda/asigurari

 

 

 

Asigurarile de raspundere civila auto vor avea valabilitate de 12 luni, Politele de asigurare vor fi livrate in maxim 3 zile de la finalizarea achizitiei in catalogul electronic de produse/ servicii/ lucrari din SICAP, fara costuri suplimentare de transport.

 

 

 

Ofertele trebuie sa fie redactate in limba romana si sa cuprinda urmatoarele:

 

 

 

Ofertele vor fi redactate in limba romana si vor cuprinde urmatoarele documente:

 

- Propunerea financiara ( Formularul 6 “ Formular oferta achizitie servicii);

 

- Documente de calificare : Formularele 1- 6 completate , semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.

 

 

 

Ofertele vor fi depuse pe e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la registratura primariei orasului Videle ,la adresa: str.Republicii, nr.2, oras Videle, jud.Teleorman.Ofertele depuse la adresa de email vor fi semnate cu semnătură electronica extinsa de catre reprezentantul legal al ofertantului,.Ofertele depuse la registratura primariei vor fi semnate in original de catre reprezentatntul legal.Ofertele care nu contin toate formularele semnate și ștampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului / terțului susținător și/sau subcontractantului vor fi respinse ca inacceptabile.Ofertele depuse la o alta adresa (inclusiv adresa de e-mail) sau in cazul in care ofertele sunt depuse dupa expirarea termenului de depunere nu vor fi luate in considerare la evaluare.

 

Termenul de depunere al ofertei: Ofertele vor fi transmise pana la data de 15.12.2023 ora 13.00.

 

Valabilitatea ofertei este de 30 zile de la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.

 


 

Informatii suplimentare legate de autovehicule se pot obtine de la Minca Anca Anisoara, tel: 0730 642 921.

 

Plata se va face cu ordin de plata, în termen de 30 de zile de la emiterea facturii fiscale, într-un cont IBAN deschis la Trezorerie.

 

 

 

Criteriul de adjudecare

 

Pretul cel mai scazut. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va posta in catalogul electronic de produse/servicii /lucrari publicat in SICAP la adresa www.e-licitatie.ro, oferta sa in termen de 24 de ore de la primirea comunicarii astfel incat achizitia sa poata fi finalizata in conformitate cu prevederile procedurii operationale interne, cod PO 26.01.

 

 

 

Informatii suplimentare:

 

Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind caietul de sarcini. Autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități cât mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, pentru o perioadă care nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic. In cazul in care solicitarile de clarificari sunt inregistrate cu 48 de ore inainte de termenul limita de depunere a ofertelor,autoritatea contractanta nu este obligata sa raspunda acestor solicitari. Răspunsurile la solicitările de clarificări se publică într-un anunţ tip erată pe site-ul autorităţii contractante la adresa www.primariavidele.ro

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 

ERATĂ la anunţul publicat în data de 29.11.2023 pentru concurs 09.01.2024- proba scrisă

 

PRIMĂRIA ORAŞULUI VIDELE

 

145300 – ORAŞ VIDELE, Str. Republicii nr. 1, Jud. Teleorman

 

Tel. 0247/453017, fax. 0247/453015, CUI 6853155

 

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., www.primariavidele.ro, www.senap.videle.ro

 

 

 

Nr. 21402/07.12.2023

 

 

 

ERATĂ

 

la anunţul publicat în data de 29.11.2023 pentru concurs 09.01.2024- proba scrisă

 

 

 

Rectificarea secţiunii

 

,, În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a instituției, candidații depun dosarul de concurs la secretarul comisiei de concurs – Direcţia Resurse Umane, Salarizare, Informaticӑ, Autorizӑri Taximetrie şi Comerţ, Problemele Romilor şi Parc Auto în perioada 29.11.2023 – 18.12.2023 şi vor conţine, în mod obligatoriu, documentele prevǎzute la art. 49 alin. (1) din Hotǎrârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, respectiv:”

 

 

 

astfel:

 

 

 

în loc de:

 

  1. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări/ care atestă deţinerea de cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu;

 

 

 

 

 

se va citi:

 

 

 

  1. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIMAR, SECRETAR GENERAL, DIRECTOR EXECUTIV R.U.S.I., BĂDĂNOIU NICOLAE IVAN CORINA NICOLETA RӐDULESCU FLORIN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Întocmit,

 

Vochin Nicoleta

 

ERATĂ la anunţul publicat în data de 28.11.2023 pentru concurs 03.01.2024- proba scrisă

 

PRIMĂRIA ORAŞULUI VIDELE

 

145300 – ORAŞ VIDELE, Str. Republicii nr. 1, Jud. Teleorman

 

Tel. 0247/453017, fax. 0247/453015, CUI 6853155

 

Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., www.primariavidele.ro, www.senap.videle.ro

 

 

 

Nr. 21358/07.12.2023

 

 

 

ERATĂ

 

la anunţul publicat în data de 28.11.2023 pentru concurs 03.01.2024- proba scrisă

 

 

 

Rectificarea secţiunii

 

,, În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a instituției, candidații depun dosarul de concurs la secretarul comisiei de concurs – Direcţia Resurse Umane, Salarizare, Informaticӑ, Autorizӑri Taximetrie şi Comerţ, Problemele Romilor şi Parc Auto în perioada 28.11.2023 – 18.12.2023 şi vor conţine, în mod obligatoriu, documentele prevǎzute la art. 49 alin. (1) din Hotǎrârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare, respectiv:”

 

 

 

astfel:

 

 

 

în loc de:

 

  1. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări/ care atestă deţinerea de cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu;

 

 

 

 

 

se va citi:

 

 

 

  1. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIMAR, SECRETAR GENERAL, DIRECTOR EXECUTIV R.U.S.I., BĂDĂNOIU NICOLAE IVAN CORINA NICOLETA RӐDULESCU FLORIN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Întocmit,

 

Vochin Nicoleta

 

 

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE PENTRU BUNURI IMOBILE 04 DECEMBRIE 2023

 

PRIMĂRIA ORAȘULUI VIDELE – Compartiment Impozite și Taxe Locale

 

 

 

PUBLICAȚIE DE VÂNZARE PENTRU

 

BUNURI IMOBILE

 

04 DECEMBRIE 2023

 

 

 

În temeiul art. 250 - Cod Procedura Fiscală, se face cunoscut prin prezenta că în ziua de 19 decembrie 2023, ORA 11:00, în localitatea Videle, str. Republicii, nr. 2, la sediul Primăriei orașului Videle se vor vinde prin licitație, imobilele conform tabelului de mai jos:

 

 

 

Nr. crt.

Debitor

Nr. dosar executare

Tip

imobil

Adresa

imobil

Suprafata

mp -

Pret pornire

- lei -

1.

Nicolae (fostă Rănacu) Tatiana

112 / 2023

Teren intravilan – curți construcții

Videle, str. Bradului, nr. 7, tarlaua 15, parcela 356, Teleorman

 

450,52

 

13432

2.

Stan Ștefania Liliana

312 / 2023

Teren intravilan – curți construcții

Videle, str. Fagului, nr. 11, tarlaua 15, parcela 356, Teleorman

 

450,84

 

15297

3.

Robaciu

Ion

818 / 2023

Cota de 50 % din teren arabil extravilan

Videle, tarlaua 43, parcela 461/54, Teleorman – cotă de 50 %

18700

cotă de 50%

 

19913

 

 

 

Invităm pe toți cei care pretind vreun drept asupra bunurilor, să înștiinteze organul de executare înainte de data stabilită pentru vânzare.

 

Cei interesați de cumpărarea bunului sunt obligați să depună , până cu cel puțin o zi înainte de data licitației, o taxă de participare ori o scrisoare de garanție bancară, reprezentând 10% din prețul de pornire a licitației, oferta de cumpărare, împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant, copie după certificatul unic de înregistrare eliberat de Registrul Comerțului, pentru persoane juridice sau după actul de identitate, în cazul persoanei fizice și dovada că nu au obligații fiscale restante către bugetul local al orașului Videle.

 

Relații suplimentare se pot obține la tel. 0247 – 453017, int. 116, prin e-mail – This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la sediul Primăriei Videle – Compartiment Impozite si Taxe Locale.

 

 

 


 

Despre

Oraşul Videle,se află situat, din punct de vedere fizico-geografic, în partea central-sudica a Campiei Romane, în subunitatea Găvanu-Burdea, acest teritoriu administrativ aflandu-se la contactul unor artere de circulaţie importante pentru judeţul Teleorman.

©2025 Primăria Videle

Search

  • Organizare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • COMPARTIMENTE
  • CONSILIUL LOCAL
  • HCL
  • DISPOZIŢII
  • PROCES VERBAL ŞEDINŢE
  • MINUTE ŞEDINŢE
  • PROIECTE EUROPENE
  • INFO COVID-19
  • INTEGRITATE
  • GUVERNARE TRANSPARENTA
  • PROMOVARE APLICATIA APEL 112
  • Servicii Online
  • Informații de interes public
  • TRANSPARENŢĂ DECIZIONALĂ
  • Contact
  • Chestionare Evaluare